gamzecapanoglu Kızlar merhaba tam 31 haftalığız ama 2 cm açılmamız var . Suyumuz çok azalmış ve malesef düzenli sancılarım var. Doğumu durdurmak için uğraşılıyor. En çok hamilelerin duası kabul olurmuş nolur dua edin daha çok erken
betuss5 gamzecapanoglu ayy gecmis olsun canim insallah az daha bekler bebis dualarim seninle . bende suan 32.haftadayim bel agrimdan uyuyamadim bugun cok yormustum kendimi bebekde karnimda asiri hareketli korkuyorum .Senin bebisde hareket varmiydi sakinmiydi
Hellili gamzecapanoglu bende her hafta neredeyse sancım oldugu için yatış yiyorum bi kaç saat içinde sancım duruyor da işte benim açılmam yok açılmanız ilerlemezse belki bi iki hafta daha bekler bebişiniz haftanız kötü değil korkmayın doğsa da kilosu ikinin üstündeyse başka sıkıntısı da yoksa küveze girmez bile inşallah stres olmayın o sancıları daha çok tetikliyor bizzat yaşadım relaks olun
gamzecapanoglu betuss5 betuss5 ne çok hareketli ne çok sakindi. Biz anlayamadık sancı olduğunu idrar yolu enfeksiyonundan dendi başta ama meğerse sancıymış karnımda bir iki dkya sertleşme yukarı doğru şişme tarzı birşey oluyor biz çocuk toparlanıyor sanıyorduk ama bu sancıymış
betuss5 gamzecapanoglu bendede enfeksiyon var malesef dun cok korktum sukur bugun iyiyim .Darisi sana insallah