Dunyabebek Kızlar kabızlık problemim var birde gegirince rahatlıyorum ama son dönemde onu da yapamıyorum. Ağzıma sakız atınca çok rahatlıyorum mide bulantımi da kesiyor. Falim şekersiz sakız çiğniyorum. Bir zararı var mıdır?
minikkoalammm Dunyabebek sakızdan tiksinen ben sakızsız yapamıyorm şimdi bende şekersiz falım tercih ediyorm
cinardefnemoms Dunyabebek yok canım neden zararı olsun ki yani bence yoktur sakız sonuçta hem rahatlatiyosa mideni çiğne tabiki
Kbrakrc Dunyabebek çiğnerken hava yuttuğunuz için gaz sıkıntısı yapabilir ama şikayetiniz yoksa niye zararlı olsun 😇