Btl-Als https://imgyukle.com/i/kWbZyP https://imgyukle.com/i/kWbtGe https://imgyukle.com/i/kWbF4N İlk 10 dakika da çıktı bunlar normalde 20 dakikaya kadar suresi var ben çizgi görüyorum gibi sizde görüyormusunuz
f_y3360 Btl-Als bende göremedim sanki ama en sonki fotoğrafta çok çok silik bi şey var gibi gördüm en son ümitlendirmek istemem😕
Denizyildizi1 Btl-Als Bende gördüm çizgi hayalet gibi birşey dikkatli bakınca farkediliyor inşallah vardır hamilesindir kuzum🙏🙏❤️Ama daha çok erken gibi biraz daha bekle testi sabah erken ilk idrarınla yapmaya özen göster daha iyi çıkar
Happymommy Btl-Als 10 gün uzun bir süre canım kaset test göstermez bende 3 gün vardı yaptım çıktı. 1 hafta sonra sabah dene bence, ilk idrarda daha doğru sonuç alırsın
Happymommy Ben göremedim😢 adet günü ve ya sonrasında sabah ilk idrarınızla yapın ilk 5 dakikada çıkıyor. En güzeli kan testi ama net çıkıyor orda.
Btl-Als Denizyildizi1 Bende hayalet gördüm ama kasettede çizgi var yani inşallah hayırlısı neyse o olsun adıma 🥰
Btl-Als Mervepera Valla inanrmsn 2 gebeligim dış gebelikti göğüslerim agryo diye test yaptm batımın 1 hafta öncesinden ozamnda böyle çıktı sonra adet günü tekrar yaptm ozman biraz daha koyydu hiç belli olmuyor bazen gercektn
Msl_ege Btl-Als var gibi duruyor . bence 2 gün saha bekleyip tekrar yapın . dayanamam derseniz yarıj tekrarlayın :) ama var gibi
Btl-Als Msl_ege Aklıma geldi yaptım şuan ilk idrarmla yapsam belki varsa daha koyu çıkardı ama ben dayanmdm 🥰
Mervepera Btl-Als insallah bu normal sağlıklı gebelikte canım ben adet öncesi erken gebelikte yaptim çok silikte olsa çıktı kan verdim varmış hakkında hayirlisi Rabbım gönlüne göre versin
MinnieMouse Btl-Als dis gebelikte neler yasadin canim anlatabilir misin ya ben de su an yasiyorum cevap bulamiyorum yasayanlardan ogrenmek istiyorum neler oldu