Yagmr000 Merhaba kizlar doktorum bebeğin döndüğünü ve çok aşağıda olduğunu söyledi 35+3 günlüğuz çok aşağıda olmasi dogumun yakın olduğunu mu gösterir varmı hiç böyle olan
2-prensesannesiii Yagmr000 25 . Haftadan beri baş geliş kafası aşağıda şuanda 33 haftaligim hala aynı