benim ikinci gebeliğim kızım 3 buçuk yaşında hala mustela kullanıyorum bunda da aynı şekilde mustela kullanıcam, eğer set alırsanız pişik kremi içinde oluyor.
ben sudocrem ve mustela kullandım pişikte.
bezde bir sene prima sonra molfixe geçtim zaten 2 yaşına gelmeden bırakmıştı kızım, bunda direk molfixle başlıcam. 😊