Merhabalar çok geçmiş olsun tez zamanda atlatırsınız inşallah 🤲🏻
Bende 39+1 haftalık gebeyim ve covidliyim karantinanın 4.günü bulunduğum şehirde özel hastaneler covidli hasta kabul etmiyor devlet hastanesi covidli gebe bölümüne gidiyorum mecburen karantina sürem 40+5 de doluyor 3 günde bir nts ye çağırıyorlar şartlar normal olursa 41.haftaya kadar bekleyeceğiz hepimizin allah yardımcısı olsun.🤲🏻