Caglaa_ Selamlar kizlar hamileligi boyunca gebelik zehirlenmesi yasayan varmi nasil ilerledi surec neler yasadiniz 37. Haftamdayim ve yeni basladi sanirim bir kac gun icinde doguma gidecegim tecrubelerinizi paylasirmisiniz
Sareliidunyam Caglaa_ sanırım şuan bende yaşıyorum. Ara ara ellerm şişiyor çok şiddetli baş ağrısı bulantı gözlerde kararma ensede sertlik tansiyon 12/8 13/8 oluyor hep. Gitmedim ama doktora bende 37 haftalğm
Caglaa_ gozdekrks birden bire odem yapti vucudum ayaklarim hic sismemisti tahlil yapti doktorum idrarda protein kacagi cikti persembe gunu doguma gidicrm ve surekli tansiyon takibi yapiyorum
gozdekrks Caglaa_ bendede protein kaçağı var en son 24 saatlikte 500 çıkmıştı 2 hafta önce ama ödem veya tansiyonum çıkmadığı için birsey yapilmadi
Caglaa_ gozdekrks bende il basta birden ondem yapti ayaklarim ellerim idrar tahlilinde protein kacagi cikti dun bu gun ciger destekleyici igne oldum persembe gunu dogum yapacagim ihmal etmeyin gidin mutlaka
Caglaa_ gozdekrks sanirim en riskli durum tansiyon benimde tansiyonum normal su an o yuzden her ihtimale karsi ciger gelistirici yapti doktorum 2 gun sonraya atti dogumu 160a cikarsa hemen doguma aliriz
gozdekrks Caglaa_ ben her hafta kontrole gidiyorum suan şükür birsey yok ciğer geliştirici için de acil durumda 1 gün öncesinde hemen vuracaklar inşallah gelisim geriliği vardi bende o yüzden bakıldı protein kaçağına
Caglaa_ gozdekrks benimde bir donem karin bolgesinde vardi bi sure sonra normal seyrinde ilerledi olumlu dusunun. Gelisim geriligi olan bebeklerde bu gibi durumlar olabiliyormus oyle soyledi doktorum. Benim haftam ileri oldugu icin dogum karari verdim. Burde benim pihtilasma bozuklugum var oda etken biraz yarin dogumdan sonra tekrar yazarim ben size🙂 icinizi ferah tutun