Nurikiz vallahi şuan bebiş baş aşağı duruyor ve normal doğum dedi ama olurda tansiyonum yükselirse ters giderse sezaryene döneriz dediler 🤷 hakkımızda hayırlısı olsun inşallah amin sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏❣️ siz hangi şehirdesiniz İstanbul mu