turkan3596 Kızlar iyi geceler Bugün öğlen test taptığımda yaklaşık 15 dk bekledim ve ikinci çizgiyi göremedim sonra gece test aklıma geldi ve tekrar baktığımda çok silik bir çizgi daha gördüm böyle bir şey başına gelen var mı yarın kan tahliline gidicem ama aşırı merak ediyorum https://www.hizliresim.com/33t7jju
Happyy_mam93 turkan3596 olabilirde olmayabilir de kuruma çizgisine benziyo iki gün sonra tekrarlarsan aklında soru işareti kalmaz benimde sonradan çıkan kuruma cizgisi oluyordu hamile değildim
Afynl_03 turkan3596 testler de yazıyo zaten canm 10 dk sonra çıkan sonucu dikkate almayınız diye bu çizgi 10 dk önce çıktıysa vardır
Ferda_33 turkan3596 ikinci çizginin rengi kırmızıysa var demektir yeni oluncada geç çıkıyor canım Rabbim gönlüne göre versin inşallah
MinnieMouse Veraleyl her test kitinin uzerinde yazan sure farkli olabiliyo kimi 5 kimi 10 dk 😅 bu mavi renkli testten kullanmistim ben de 10 dk yaziyodu
Yaseminnn16 Benimde ilk gebeliğimde silikti ama silik olanda 5 dk içinde belli oldu ama hiç hamile olmasan biley çıkmaz onuda araştırdım olma ihtimali yüksek adet günün yeni geldiyse ondandır belki sonucu yaz yine
turkan3596 Yorumunuz için sağolun hepiniz adetime 5 gün var ama ben ilk kızımı da adet olmadan önce öğrenmiştim test ile ama bu şekilde mi olmuştu onu hatırlamıyorum
Veraleyl MinnieMouse 😅 yaani sonuçta 10 dk içinde de çıkmanmış sonuç. Genelde pozitif olunca hemen cikiyo zaten 😊
turkan3596 Sabah kan tahlili verdim ve sonuç negatif böyle bir durum yaşayan olursa fikir olur herkese teşekkürler 😊
Meleknkkk turkan3596 canım ben bu testi ne zaman yapsam hep bir muddet sonra byle çizgi çıkıyo. Umudunu kırmak istemem ama kuruma çizgisidir. Eger hemen çıkmadıysa