Yasafi-23 ya maddi durumdan dolayı değil gerçekten kendi istediğimle devlette doğum yapmak istiyorum. İstesem özele de giderim ama boş yere o kadar para vermeye gerek yok. Doğum yaptığım zaman Doktorlar özel hastanedeki gibi ilgilenmislerdi. Şimdi ikinciye hamileyim nasip olursa yine devlette doğum yapicam yani 🤗🤗🤗 için ferah olsun