sila_ KubraArs bizim de uygulamaya göre son 10 hayırlısı bakalım 10 gün beklicek mi erken mi gelicek 😂 Allah bi seste kurtarsın sizi de
Semakacan 1Ezgiii aynen valla günler geçmiyo uyku tutmuyo ilk kızımı tam bugün 38 haftalıkken doğurmuştum bunda daha tık yok 😄
Masal_34 1Ezgiii 7 Aralık haftaya bu gün gibi aldık sezeryan tarihimizi ikinci çocuk ve ben aşırı heyecanlıyım 😂😂
Hilal-58 1Ezgiii son 11 gün ama hiçbir belirti yok hatta gün geçtikçe daha iyi hissediyorum kendimi, yalancı sancı bile yok ve sabırsızlanıyorum hemen doğsun istiyorum😄