Birann aynen ya ne uyuşma ne yanma ne acı değişik birşey ben özele gidiyorum doktorumda çok iyi ama bilmedi vitamin fln kullan dedi geçmezse gel dedi ama hala devam ediyor ve berbat bir acısı var 🤦🏻♀️ mesela tunik giyiyorum beline kıyafetin kendi ince bir kuşağını bağlıyorum çok düşse düşer yani o kdr ki hafif bağlıyorum o bile acıtıyor o bölgeyi