aley0192 çok geçmiş olsun. Bende tüp bebek ile ikizlere hamileyim. 13. Haftamda aynı şekilde kanamam olduğu için bir gece hastanede gözetim altında kaldım. Eşim yemek su vs getirme bahanesiyle arada yanıma geldi başka türlü almıyorlar. Hastanede hiç bişey yapmadılar malesef. Özeldeki doktorum pruloton depot iğnesini mutlaka yaptırmamı istedi ama yapmadılar. Ertesi gün çıkıp kendi doktoruma gittim iğneyi yaptı. Haftada bir gün iğne oluyorum. Şükür şimdi 15. Haftadayım ama hala lekelenmeler minik kanamalar oluyor. Panik yapmayın, tuvalet harici ayağa kalkmayın dinlenin inşallah böyle böyle geçecek bu dönem.