Elanurgvn61 zeynnn5441 Valla canım hafta olarak bilmiyorum ama zaten bir süre sonra isteyende yatamiyorsun ben 12 13 haftaya kadar sorunsuz yatıyordum ama o haftalardan sonra artık rahatsız olmaya basladim neden bilmem 😊
Elifgoktug1 zeynnn5441 zorlandığınızi anladığınız haftada bırakın 16 dan sonra yatamadım ben oğlumda 20 lerden sonra yatamamistim ilk gebelikte .
zeynnn5441 Elifgoktug1 16 haftalık hamileyim sırt üstü yatınca çok rahatlıyorum ve daha iyi uyuyorum resmen sağ yada sola dönünce hiç rahat edemiyorum da o yüzden sordum🤔😅
Imasleeper zeynnn5441 benim 12 miydi neydi galiba. Zaten midem aşırı bulandığı için sırt üstü yattığım anda midem ağzıma geliyodu o haftadan sonra. Bide ben böyle uyumayı seviyorum:( sağ tarafımda da bebek sertleşiyor. Açıkcası sol tarafım baya baya çürüdü 😂
Elifgoktug1 zeynnn5441 yinede yan yatmaya alıştırın kendinizi ki bebeğe giden kan ve size gelen oksijen de azalma olmasın bide bana doktorum sırt üstü yatmak kordon dolanmasina da sebebiyet veriyor demisti ben tedirgin olmuştum yatmadım mümkün mertebe .
startown zeynnn5441 daha erken ya ben baya 25-27de bile yatıyordum.😂Zamanla zaten bebek büyüdükçe yan yatmaya başlıyorsun daha rahat ediyorsun.Vücudun seni yönlendiriyor.
Sukrann10 Haftaya girdik ama ben hala sırt üstü uyanıyorum. Açıkçası rahatsız da olmuyorum. Tam tersi sırt ağrıma iyi geliyor
gurbetcikizii Sukrann10 ayy bende öyle bende tam 30 haftalık hamileyim ve en çok sırt üstü yatıyorum diyebilirim
1mervedir zeynnn5441 hatırladığım kadarıyla 20 küsürlerde ama net hattlayamadım canım genelde yatma ama sağlıklı değil
Mirzaninannesiii gurbetcikizii sırtına minik bi yastık koy ben tuvalete kalkınca sağ sol yer degistirirken yastığıda değiştiriyorum sorun olmuyor .
Elifgoktug1 bbbusrra-1 ben doğumdan sonra sürekli sırt üstü yattım 1 hafta . Sezaryenle doğum yaptığım için sağa sola yatamadım 1 hafta sonra yatabildim sağa sola yüz üstü falan