incisu İkinci isim olarak rüya koymak istiyorum nasıl sizce inci rüya 🤩 eşimle öyle konuşuyorduk şimdi karar kıldık
Mlkbrn Bende inci koyacam Allahın izniyle canım ilk gebeliğim kız bebişimiz eşim istedi inci olmasını ds
Mlkbrn incisu çok naif çok kibar duruyor agzada hoş geliyor bence ya sevdik biz ama büyükler duyunca inci mi o ne diyenlerde oluyor
annesialisi Bence tek isim çok hoş inci. Rüya olmamış biraz kalın harfli ama inci çok güzel tek isim olmalı.
incisu annesialisi inci ismi tek kullanılacak rüyayı babası çok istedi büyüyünce isterse kendisi kullanır ☺️