Selam Kızlar hastaneye gittikten sonra hemen doğuma alınmıyor ya açılma olana kadar. aile büyüklerine ne zaman haber verilmeli ilk gebeliğim olduğu için o durumları bilmiyoruz. tecrübeli anneler yazabilir mi. Eşim babasını da götürmek istiyor yanımda olur diyor ama benim yanımda olcak zaten sürekli değil mi doğumhane alınana kadar. Ne gerek var gelmesine hem ben rahat edemem ki
Bir de eve çıkınca hemen geldiler mi sizin kayinpederiniz falan kesin gelir bizim dedesi amcası ama ben nasıl rahat edeceğim
Benim annem kalcak yardımcı olmak için kayınvalidem kalmaz yakın oturuyoruz. belki gün icinde gelir gider bilmiyorum teyzem de bence hiçbiri olmasin kendin bak lohusalıgi tek geçir diyor sonuçta hep annem yapmick işleri ömür boyu. 🤷🏻♀️