Happyelf 12+1 haftalık hamileyim.Odrar yollarımda ki yoğun enfeksiyondan ötürü doktorum antibiyotik yazdı ama B kategorisindedir antibiyotikler dedi.Hamileliginde enfeksiyon geçirip antibiyotik kullanmak zorunda olan var mı?
Asel2520 Happyelf bende kanda enfeksiyon çıktı onun için hem serum aldım 3 gün hemde antibiyotik kullanıyorum
ozmus Diş yüzünden 2 kere kullanmak zorunda kaldım. Doktora kullanmayayım dayanırım dedim mutlaka kullan enfeksiyon daha tehlikeli dedi🤷🏻♀️