Çok ilgisiz ne sorsam ne desem sen bilirsin diyor
Sadece 2 li test yaptı. 3lü 4lü yapalım dedim gerek yok dedi
Her şeyi çok iyi sağlıklı 10 gün önden gidiyor vs dedi
Daha sonra bana down sendromlu olabilir diyip meram tıp a yönlendirdi
Arıyorum Bi test istedi bebek düşe bilirmiş diyorum bu, riski düşünmeden bana yaptır diyip geçiyor
Bende sinirlenip değiştirdim