Serayyurtsever 2 hafta önde gitmesi doğum tarihinin öne alınmasına sebep olmuyor. Benim de aynı şekilde iki hafta önde hep, 36. Haftadayım bugün kontrolüm vardı özellikle sordum. Bu durum bebeğin kilosu ve iriliğinden kaynaklı, doğum tarihini ve şeklini değiştirmez dedi. Ha 38-40 haftada 4 kilonun üzerine çıkarsa normal doğum zor olur o nedenler sezaryen olabilir dedi. Ama çok araştırdım ben doğumun tarihini etkilemiyor bebeğin gidişatı. Bizim son adet tarihimize göre hesaplamaya devam etmemiz gerekiyor