Tekden hastanesi Gülcan hocaya gidiyorum, memnunum. Özlem hoca da iyi diyorlar hastası biraz çok oluyormus galiba öyle duydum. Daha önce dünyam hastanesine gidiyordum züleyha güzel’e. Gidip memnun olanlar da var tabi ama ben memnun kalmadım 28. Haftamda doktor değiştirdim. Eğer devlet düşünüyorsanız şehir hastanesinde Mehmet Ak’a gittim bir kez, bebeğin cinsiyetine baktı ve 3lü test yaptırdı, o da iyi bir doktordu güler yüzlüydü.