Eminetekin 36 haftalığız bebişim biraz zayıf 2.550 ama sağlık sorunu olcak kadar zayıf değil dedi doktor kansızlık varmış çok kan ilaçları zaten kullanıyorum doğal şeyler yap dedi doktorum kansızlık için neler yemen gerekir tecrübeliler bi fikir 👍🏻🤗
Duyguynrky Eminetekin siyah çekirdekli üzümmm veee pekmez çok işe yarıyorrr benimde kansızlığım fena 9.5 lardayım
Babies16 Eminetekin 5.8 kani olan biri olarak benim en hizli cekirdekli siyah uzum arttirmisti.ya hersabah 21 tane ac karina yiyceksin.yada guzelce cekirdeklerini ezerek kaynatip suyunu iciceksin.cok ciddi arttryor
Mlkbykdg Canm aynı sorun keci boynuzu pekmezi içiyorum hergün bir tatlı kaşığı bir bardak da normal pekmezle serbet yapıp içiyorum ihmal etme Aman sakın ben basta ihmal ettim carpıntı ve nefes darlığı olmaya basladi bende
Gozdeerdem OROFERON diye kan ilacı kullanıyorum artı keçiboynuzu pekmezi yiyorum yemekten önce 3 kaşık canım . 14 ten 10 a düşmüştü benimde
Zynpc Gozdeerdem iyi akşamlar benimde değerim baya düşük vegaferon kullandım pek bi değişiklik olmadı eczacı oroferon daha iyi dedi siz memnunmusunuz bu ilaçtan internette araştırdım ama emin olun içemedim dha
SSY Bende de var maalesef kansızlık, sağlık ocağında yaptırdığım kan sayımıyla çıktı. Ferrum Fort kullanıyorum zaten. Pekmez, kara üzüm, ıspanak ve ciğer ye dedi sağlıkocağındaki ebe ve doktor. Kendi doktoruma da danışacağım tabii, bu haftasonu kontrolüm var 🐣
SinemOrkun Portakal suyunun içine az pekmez koyun karıştırıp için. C vitamini demir emilimini artırıyor.
SSY Eminetekin yok sabahları bir tane aç karnına. Cts özeldeki doktorumla randevum var, sonuçları götüreceğim ona belki yükseltir. Devletteki doktorum gerek yok demişti, sağlıkocağındaki de beslenmeyle dengelememi söylemişti işte 🤷🏼♀️
ZeynepCeylan Pancarpekmezi iyi geliyor demişti arkadaşım çok ilaç kullanmış ama artıramamış onu kullandıktan sonra artmış
SSY Eminetekin tuhaf aşermeler oluyormuş diye okudum. Vücutta eksikliğini hissetmekten kaynaklıymış. Yanlış hatırlamıyorsam erken Doğum riskinde oluşabiliyordu. Önlemimizi alalım biz. Doktorlarımız gerekli yönlendirmeyi ve takviyeyi yapacaktır canım. Düşünmeyelim bile nolur diye 😘