İlk gebeliğim de kızıma hamileyken neredeyse her gün hıçkırırdı kızım dışarıdan da görülüyordu baya belliydi ve bazen çok uuzn süresi doktor notmalmdemişti her hıçkırıdpında büyüyor muş öyle okumuştum. Şimdi oğluma hamileyim 29.haftaya gireceğim henüz hiç duymadım. Çok ilginç👶🏻