Cotanakk 10’lu hastane çıkışlarının içinde neler var onu tam bilmiyorum ama olmazsa olmaz mıdır? 5li hastane çıkışları yeterli olmaz mı?
Happy_001 Cotanakk bence 10lu gereksiz okdar para werılmsz ben 5li aldım canim ıcıne zıbın battaniye koycam
Elfvli Cotanakk hiç gerek yok emin olun. İç zihin, alt ust takımı, corap şapka eldiven 5′ li yeterli oluyor. 10 lu takımın içinde bir tek fazladan battaniye , tulum birde ince bir sizin daha oluyor sanırım.
Cotanakk Happy_001 zıbını nasıl aldınız askılı/sıfır kol şeklinde mi yoksa şu kollu önü çapraz kapamalı düğmesiz olan içliklerden mi
03264231 Happy_001 bende öyle yaptım,içini ince göbek bağını zedelemeyecek iç zıbında koydum battaniye bu kadar
dakpinar- Cotanakk göbek bağı düşene kadar iç zıbın giydirilmeli canı yanmasın diye , hastane çantama 3 tane ondan koydum ben :)
Eri9999 Ben ilk oglum da almıştım hemen büyüdükleri için 2 defa anca giydirmiştim akıllandım 5li aldım kundak aldım uyumlu 10 parça aynı desen olacıgına iki 5li farkli renkler daha mantıklı
dakpinar- Cotanakk ben de 10 lu almadım hiç , 5 Li de 5-6 tane var ama hep hediye :) 3 tane yeterli olabilir
asenacicek Cotanakk ben 2 tane 5li aldım. 10lu setler bana ziyan gibi geliyor. Zaten ağız mendilini vs. ayrıyetten alıyoruz çokça, illa takım olmasına gerek yok.
Annenaz Cotanakk ben aldım ama içinde zaten beş parça ve battaniye kullanılacak. Bence şart değil. İlk onu aldığım iÇin bir hevesle almıştım. Şimdi olsa onun yerine beşli alırım.