Derinimm 1 yildir o kadar sorunlar yasadim ki artik dayanacak takatim kalmadi 😢 hamile oldugumu ogrendim 3 ay snra düsük tehlikesi yasadim tam atlattm derken bebegimde kist oldugunu ogrendim sonra bende miyom olustu bobregim buyudu herseyde şükrettim dogumda 30a yakin dikisim oldu doktor bebegin icimi parcaladigini soyledi snra bebegimde sarilik basladi ama cok ilerlemisti onu atlatmadan bende mastit olustu hâlâ onun derdini cekerken dun aynadan fark ettim dikisimin acildigini herkes dustugunu soyledi ben yinede icim rahat etsin diye bugun doktora gittim ust dikislerin acilmis 2 hafta snra tekrar dikecez dedi artik aglamaktan bi is yapamiyorum oyle cok psikolojim alt ist oldu ki😢😢
Burakbusra Derinimm canım uzme kendini bu hayatta insanin basina herseyde qelebilir sen morelini yuksek tut sukret ve dua et 😉