dilek6 Öncelikle kızlar şunu diyim 22+4 haftalık hamileyim doktorum sezeryan olacağımı söyledi bazı rahatsızlıklarımdan dolayı kaç haftalık olduğumda sezeryan olurum bu Arada bebeğin kilosu faln hepsi güzel sorunsuz tecrübesi olanlar bilgi verebilir mi
Semiha_ dilek6 Burada okuduğuma göre 38. Haftada falan alıyolar canjm doktorlar sezeryana ekstra durum olmadıktan sonra daha erken alanı görmedim
dilek6 Semiha_ Osge01 bebeğin takibi olacakmış detaylı da böbrekte büyüme faln var dedi doktorun takip etsin dedi doğum olunca düzelirmiş ama ilerleme olursa sorun olur bebek için diye 30 haftadan sonra daha fazla bu konuda takp olucak dedi sizde böyle sorun oldumu acaba
Zuhalbrl dilek6 38.haftadan itibaren sezeruan alir doktorun. Kızim da vardı dogduktan bi kac ay sonra duzeldi
MinikDenizKizi dilek6 Yani benimde çok şükür sorunsuz bir hamileliğim oldu. İnşallah doğuma kadar böyle gider ama 38+5 ten açtı doktorum ağzını. Ben +3 olsun dedim o şekilde oldu . Sanırım ne kadar durursa ve bebek iyiyse yani bir sorunu yoksa dursun istiyorlar
dilek6 MinikDenizKizi bende o zaman sorun olmadıkça tarihi hep ileri atarım bi arkadaşım 37+2 de gün almıştı bende acaba genel olarak mı böyle dedim
MinikDenizKizi dilek6 Arkadaşınızın açılması olabilir nst de sancı çıkmış olabilir ya da suyu azalmış olabilir yani bir şey vardır bence 37+2 çok erken geldi
dilek6 MinikDenizKizi sordum birşey mi oldu oda hayır bebeğin kilosu 3.700 olmuş o yüzden demiş doktor
cennet_kusum_ dilek6 Allah hayırlı doğum nasip etsin sağlıkla kucağına alasın özel hastahanede 38 haftalıkda alıyorlar devlet 39. Haftada alıyorlar tabi ki de bu genel haftalar önemli olan sizin durumunuz doktorunuzun bir sıkıntı görmesinde daha erken yada geç alınabilir
dilek6 cennet_kusum_ devlet benim doktorum sağlıkla gelsin inşallah bende hazırlıkları ocakta bitiririm inşallah
Selin12- dilek6 canım bazı doktorlar 37 haftalık ken alıyor sezeryan a ama genel olarak 38 hafta dan sonra alınıyor