Pinarbeki eğer doktorun varsa detaylı günün gelince,önce doktoruna gözüküyosun o bilgisayardan yönlendiriyo tekrar.Aşağı inip detaylıya giriyosun.Doktor çok iyi ilgilendi.20 dk filan sürdü sanırım.Cd ve foto verdiler hemen.Sonucu tekrar doktoruna çıkarıyorsun.Ben doktorum a gittiğim için 120 lira ödedim.Normalde 150