Ciceekanne Beta hcg kaç olunca kese gözükür kızlar kaçıncı haftada veya ? 🐣 şu an da betam 119,98 haftaya pazartesi yani 6 Aralık da gözükür mü o güne randevu aldım da ☺️ Doktorum 5 aralıktan sonra gözükür demişti 🙏🏻
Medineyigittt Ciceekanne 5.haftada beta 1500 olunca gözükür genelde canım😊 eğer geç döllenme olduysa 6-7.haftaya kadar bekliyor doktorlar
deletedmom27371 Ciceekanne Valla canım benim 5. Hafta da değerim 6460tı ama ne keseyi nede bebeği görebildim doktorum 6. Haftada çağırdı gitmedim 7. Haftada gördüm kalp atışını da duydum
595959 Benim değerim 300 çıkmıştı. 6 gün sonra kese görünür dedi doktor ve dediği gibi de oldu. 4+3’te gördüm ben keseyi.
Ciceekanne 595959 ama şimdi benim yarın 4+2 oluyor ve değerim su 119,98 yarın yeniden vercem 300 değilde 200 küsür civarı çıkar muhtemelen ben 4+2 olcam bu değerle gözükür mü veya szinki öyle nasl çıkmış anlayamadım
595959 Ciceekanne her gebelik kendine özgü. Gün ve değerler başka bir gebeyle tutmuyor. Değerinize 2 şer gün arayla 2 kat arttırarak hesaplayın 1500 üstü olunca gidin. 🌸
595959 Ciceekanne bir de adet döngüsüne göre de değişiyor bu değerler. Benim adet döngüm çok kısa. Belki siz 30 günde oluyorsunuz ben 23 ggünde. Aramıza bir hafta haliyle giriyor. 4+3 olduğumda ben 5 gün adet gecikmesi yaşamıştım. Belki siz 4+3’te daha adet gününüz bile gelmemiştir. Öyle düşünün. 😌
Htce_97 595959 canım ama benim ilk değerim 153,2 çıktı 2 ci değer Ciceekanne canım benim ilk değer 153,2 2.değer 319 küsür çıktı ama doktor dış gebelik olabilir dedi pek güvenmedim doktora Ama korktum
Ciceekanne 595959 tam da haftaya pazartesi randevu almıştım 🥰 o güne denk geliyor çok teşekkür ederim canım 🌸🙏🏻
Ciceekanne Htce_97 ben sizin burda ne demek istediğinizi pek anlayamadım açıkçası değeriniz gayet iyi artmış neden dış gebelik olsun ki
Htce_97 Ciceekanne doktor dedi dış gebelik olabilir alttan kamera baktı sonra başka doktor çağırdı oda bı değerlerle dış gebelik olmaz yine test yap ne cıkcak bakalım dedi dünyam başıma yıkıldı