esrabcr_ Kızlar aralıklı şekilde( 2 üç gün arayla ) kahverengi akıntı geliyor nişan sanıyorum ama doktora da gitmedim gerçi nişan daha fazla olur bence ama sebebini çözemedim.
bsramut esrabcr_ bence doktora gitmelisin gebelik kapalı bir kutu ne olacağını bilemezsin bi görünsen için rahat olur
esrabcr_ ogretmen_anneee Hayır kaldığım yerde 35. haftaya kadar doktoruma gidebiliyorum ondan sonra herhangi bir şey için hastaneye gidiyorum orada ilgileniyorlar ama sık olmaya başlayınca buraya sormak istedim.Ablam ebe ona sordum aslında normal diyor hani hormonlardan vs bilmiyorum hastaneye gitsem mi kararsızım.