anneoluyormm Merhaba arkadaşlar. 14.haftadayiz.Hayatımda ilk defa ayağımın altında nasır oluştu ve her gün biraz daha canım açıyor üstüne basamaz oldum. Sizce nasır bandı kullanılması sakıncalı olur mu?
Sirvanaydiner anneoluyormm sakıncasından ziyade benim ayağımı daha da mahvetmişti maalesef. Her akşam ılık suyla ayağını yıka yumuşasın ve vazelin sürüp ayaklarını uzat bana çok iyi gelmişti hatta o geçirdi diyebilirim🙃
Betulll65 anneoluyormm benim nasirim hamileligimin son aylarında kendiliğinden kayboldu .hamileligjnizin sonun doğru nasirinizin durumu hakkında bilgi verebilirsiniz. bir araştırma yapıyorum bukonuda yardımcı olursanız çok sevinirim
Pamugumgeliyor anneoluyormm nasirin daha yeniyse bantla felan ugrasma cunku daha beter yapio, domates kes sulu tarafini nasirin ustune koy ayagini sar yat her gun yap bunu , domatesteki asit yok edio nasiri
Melegimm21 anneoluyormm ay bendede cıktı öyle acıtıyor arada vazelin sürüyorum ama gittikce acısı coğalıyor kız kardeşiminkini lazerle yakmışlardı diye doktorada görünmedim
Betulll65 Sirvanaydiner benim nasirim hamileligimin sonunda kendiliğinden kaybolmuştu şimdi bir araştırma yapıyorum sizin nasirinizda hamileliginzden sonrami kayboldu acaba
anneoluyormm Merhaba mesajınizi şimdi gördum.Nasirim geçti eskiden olduğu yerde eser bile kalmadi. Bunun için verritol nasır ilacı kullandım 1 ayda tamamen naziri söktü.Betulll65