MMmerve_ misirveannesi cekmesın bır kayserılı ve yapıp yıyen bırı olaraktan soyluyorum yaglı oldugundan bız hamıslerın mıdesıne dokunabılır bı yemek😬
Ozge misirveannesi bir de bana sor. Aslen kayseriliyim ama gurbetteyim. Yapanım yok çok üzülüyorum şu an. 😔
Calisananne25 misirveannesi ay benim de canım çekti çok eşim yap bir gün diye tutturdu 😁 hiç de bilmem yapmadığım bir yemek 😁 ama sanki fazla yağlı görünüyor ya kalori deposu 🙈
Simay789 misirveannesi Ayy nasıl yediler bende aynı şekilde çok canım.cekti yarın lahmacun yapacaktım yağlamaya dönerim 😂
UmutsuzPolyanna Yatağa girdim yattım derken karnımı acıktırdın be yarın kontrolüm var en iyisi yemeyim gramdan fazla çıkarım ollxşyd🤣🤣
misirveannesi UmutsuzPolyanna been öldüm burdaaa yaaa 🥲🥲 tam buğday ekmeğinin arasına peynir koyarak kendimi yağlama yiyomus gibi hayal ettm 😂😂
Ozge patilibalik eşimin işi nedeniyle Trabzondayız. Normalde ben de yaparım yağlamayı ama hamurunu açmak biraz gözümde büyüdü 😂
misirveannesi Calisananne25 adı üstünde yağlamaa 😂😂 ama bu tv de biraz fazla abarttılar bu kadar da yağ fazla yani kalp krizi geçiririrz😂
Tazeanne-35 Hamile olmadan önce devamlı yapıp yerdik şuanda izledim en yakın zamanda yapıcam deneyin kızlar lezzetli oluyor ama mide şurubunuzu için mutlaka yoksa ağır gelebilir 🤭
Lulikli misirveannesi yapması çok da zor değil canım hemen yoğur hamuru 🤣🤣 ben yarın yapacağım inşallah 😁
incisu Hadi kızlar yarın hep birlikte yağlama yapıyoruz 😂 offf bende acıktım şimdi gideyimde bişeyler atayım ağzıma
kubracyln Ağzımın suyu akarak anneme mesaj attım ilk defa canım bişey istedi annem Nası mutlu oldu 😂 yarın yapar hemen 🥰