Kızlar acil bilgisi olan yazarsa çok sevinirim bebeğimi uyandığımdan beri hiç hissetmiyorum tatlı da yedim yemek de yedim iş de yapmadım ama hissetmiyorum kalp atımını dinledik evde cihazımız var normal kalp seviyesi ama asla hareket etmiyo böyle gün boyu hareket etmemesi normal mi bilgisi olan yazarsa çok sevinirim