Merhaba arkadaslar 2.gebeligim artık son haftam pazartesi doğuma gidicem 2gundur daha sık Göğüslerdebn sıvı ve süt gelmeye başladı. Ellemiyorum kendi geliyor yani başına gelen ? Yani bu durumda doğumda sütüm hemen gelir mi ? İlk doğumda epey geç gelmişti