Bende bu gece 37 haftalik olcam.
36+3 iken doktor kontrolümüz vardı oğluşumun kilosu 2.941gr.47cm benim 3 tane bel fıtığım var ilk gebeliğim fizik doktorum normal doğum yapamazsin sen dedi sezeryan ya da epidural norml doğum dedi bakalim artk
Doğum Doktorum dedi 38.haftanda gel (mr)sonucu getir ona göre doğumuna karar veririz benim gibi olan var mi hamiş anneler yorumlarınızı bekliyorum 😊🤗