sanslibiranne Çiğdem hocaya hiç gitmedim o yüzden bir şey diyemeyeceğim ama ablam zorunlu kürtaj olmuştu, kürtajını Çiğdem hanım yaptı. Bir saat içerisinde doktor tekrar görsün sonra taburcu olabilirsiniz dediler bize, bekledik bekledik gelmedi Çiğdem hoca, biz gittik odasına hastasını görmeden çıkmış gitmiş. Benim hiç hoşuma gitmedi bu hareket ama evim avrasyanın dibinde yakın olmasından dolayı orayı tercih ediyorum. Süleyman hocamdan aşırı memnunum çok güler yüzlü, pozitif enerjili, aşırı ilgili bir doktor. Whatsapptan yazsam bile cevap verir, arkadaş gibi çok tatlı. Hem süleyman hocam, hem hastanenin evime cok yakın olması hem de hastanede yenidoğan yoğunbakım servisinin olması nedeniyle avrasyayı tercih ediyorum💜