Teoolya Kızlar yine ben😢 ilk değerim 187, 2. Değerim 280, 4 gün sonra 451, 2 gün sonra yani dün 570 oldu. Doktor hala bekleyeceğiz diyor? Kimyasal mı dış gebelik mi bilmiyorlar ve hiçbir belirtim yok.Sizlerde durumlar nasıl😢