Melikeakarsu gzm6 Tomris ne ya 🤦🏼♀️🤦🏼♀️Allah askina cocuga yazık Tomris nedir 😅😅 Asel güzel hoş bi isim ben olsam buyunce ismim tomris olsa utanirdim degsitirirdim valla acimam 😂😂
gzm6 Melikeakarsu manâsal olarak güzel.. zaten manasını bilmeyen insanlar ilk başta böyle tepkiler veriyolar 😉 Ayrıca duyulmamış nadir bi isim diye..