keremarasmomm Arkadaşlar beta 81 gebelik var mı yok mu emin olamadığım bir durumdayım. Ve kahverengiye yakın bir renkte lekelenmem oluyor iki gündür aynı durumu yaşayan var mı kimyasal veya düşük olmasından korkuyorum🥺
Bccsn keremarasmomm değer 81 ise hamilesiniz tabiki, lekelenme yerleşme olunca olabiliyor. Değeriniz artıp ultrasonda görene kadar sağlıklı veya kimyasal vb olduğu anlaşılmıyor maalesef.
BMelek keremarasmomm 52 ile ogrendim. Iki gun sonra lekelenme oldu yerlesme kanamasi dedi doktor ama bizim kan uyusmazligimiz oldugu icin gitmistim igne olmaya. Kirmiziya donmedigi surece korkmayin ama kan uyusmazliginiz varsa gidin doktora mutlaka
MaBelle keremarasmomm sayıdan çok artış önemli. Ben 10.52 ile öğrenmiştim gebeliğimi. Kötü düşünmeyin. Artış beklenen gibi değilse ancak kimyasal veya dış gebelikten bahsedilebilir. Her lekelenme kötü anlama gelmez ama rtarsa mutlaka doktora gidin tabiki 🙏🏻
keremarasmomm BMelek Kan uyuşmazlığı yok doktora gittim çok kanama artarsa gel dedi sadece lekelenme rengide kırmızı gibi olmaya başladı köyü kahveye dönük bir kırmızı su gibi insan tedirgin oluyor yerleşme mi başka bir şey mi 🙏
gamzeeyzc Çok şükür bende 8,48 ile öğrendim 5 ten yukarısına gebelik deniliyor zaten dediği gibi önemli olan artış şimdi beş haftalık olup keseyi görmeyi bekliyorum kesin neticeyi o veriyor çünki
derindemir keremarasmomm yani doktor değilim ama en azında düşük önleyici bir ilaç vermiş olmalı doktor vermediysede gidin isteyin
Medineyigittt keremarasmomm canım bende geçen hafta 24 ile öğrendim gebe olduğumu dün çok az kahverengi akıntım oldu hemen doktora gittim beta verdim değerlerim yükselmiş yerleşme kanaması olabilir dedi korkma 😊