MMmommy Kızlar eşim açma istedi benim de canımı çektirdi hiç halim yoktu özenmeden yaptım hamurunu. Şimdi hamur kabarmıyor. 20 dakka oldu tık yok . Galiba kabarmayacak. Napmam lazım? Veya nasıl değerlendirebilirim? Çöpe gitmesini istemem yazık günah :(
Ebrubuse MMmommy 1 saat beklet kabarır birde tüm malzemeler oda ısısında ılık olmalı çok karıştırmak ve çok yoğurmakda kabarmayı sağlıyo
Liyuzamom MMmommy artık havalar soğudu hamurunu hep ılık suyla yuğur. Ama çok sıcak olmasın mayayı öldürür bu kez de kabarmaz. Ben yaparken böyle yapıyorum ve iki kat üstünden sofra bezi sarıyorum daha hızlı mayalanıyor. Ya da sıcak odaya getir ama getirsende yine de üstüne bi şey ört. Mayalanmazsa da bi şey olmaz ya pişi falan yap kalın açarak değerlendir yazıktır
35lavanta Fırını 40 yada 50 dereceye getirin kapağı açık koyun ozamanda mayalanmazsa pişi gibi kızartın bence 😂😂😂
35lavanta MMmommy Ne kadar kötü olabilir ki 🤔😂😂😂😂 yanına peynir zeytin çay bitti gitti işte tamam 😂😂😂😂
MMmommy 35lavanta yok internette bazıları pişide de sert bıraktı hiç güzel olmadı falann yazmış ne hamuruydu bilmiyorum tabi🤣
MMmommy Liyuzamom ben de sardım sofra bezine bakalım bekliyorum birazdan bi kontrol ederim :) Sağolun 🧡🧡🧡
35lavanta MMmommy hııı mahlep işi bozdu hiç öyle pişi yemedim duymadım 😂 ozaman en kötü sertte olsa kurabiyeydi zaten bu dersiniz 😂😂😂😂
MMmommy Kumru_ Ebrubuse 35lavanta Derya2867 valla sabaha kadar bekledim kızlar hamur çok güzel kabarmıştı ama fırından bi çıkardım ki un gibi dağıldı poğaçalarım anlamadım neden :/ galiba olmayınca olmuyo 🤣