AselinAnnesii canım minik doğduysa prematüre al derim. Diğerleri çok büyük oluyor bir kaç tane öyle aldıktan sonra 0-3 ay al. Hastaneden çıktıktan sonra evde giydireceksin mevsimlik şeyler bak. Eve çıktıktan sonra hızlı büyüyecek ama o süreç içerisinde prematüre alırsan tam olur ben ne olur olmaz diye almıştım :) geçmişler olsun..