Llmrv Kendi aracınla, 4-5 saatlik yola ara sıra duraklayarak gidilen yolculuk sıkıntı yaratır mı hamilelikte? (24 haftalık) Bunu yapıp sıkıntı yaşayan oldu mu anneler?
oguzweannesi Llmrv riskin ağrın sızın yoksa gidebilirsin tabi yalnız sık sık mola vermen lazım kan akışı için .
Nurikiz Llmrv iki gün önce yolculuk yaptım Bende 23+5teyim ben çok sıkıntı yaşamadım arka koltukta falan uzandım rahattı yastık falan alırsanız yanınıza rahat edebileceğiniz şeyler kolay olur
Llmrv oguzweannesi Teşekkür ederim 😇 risk yok çok şükür, biraz suyum fazlaymis sadece doktor çok takmadi ama umarım sorun yaratmaz ilerde.🙏👍🏻
Llmrv mavi_kus biraz su fazlalığı varmış bende, üst sınıra yakınmış onun dışında bir risk yok çok şükür. Teşekkür ederim 🙏😇
Ayseeeerum Llmrv bende hiç sıkıntı yasamadim alalhin izniyle 12 saat yol gittim ayaklarimi uzatıp gitmiştim
SerraveAnnesii Ben Çanakkale’de oturuyorum ailem Bursa’da 3 saat hamileliğimin başından bari gidip geliyorum🤭 24+4 haftalığız bir kaç gün sonra tekrar gidicem yolculuk sırasında hiç rahatsız da olmuyorum