Seym34 kiloyla sağlık aynı şey değil canım. Benim bebeğimde kilolu gidiyor. Özellikle hiçbirşey yemiyorum. Hatta kırmızı et falan birçok şeyi hiç yemiyorum. Ben 3600 eşim 3800 doğmuş anne babanın kilosuyla alakalıymış yani genetikmiş sıkma canını. Yeter ki sağlıklı olsunlar 🙏🏻 Ben kaşar ve cevizi çok yiyorum. Bide hergün bir tane maden suyu içiyorum sende dene belki işe yarar 😊