Merhaba kızlar 33. Haftda ilk nst de beş dakika arayla sancılarım çıktı adalat ve progrsteron kullanmaya başladım şimdi 35 haftalığız yeni bi doktora gittim ilaç kullanmama ragmen nst sonuçları hep aynı ve bu doktor karnımı eller ellemez ne kadar sert ve gergin bi karnın var dedi nst sonucumu görüncede ilaçlara rağmen bu durumdaysan 36+5 te sezeryana alabiliriz dedi kafası göğsümün altında poposu asagıda bu gerginlikte ve sertlikte çocuk dönmez dedi ve sıkıştıkça strese girip kendini sıkıştırır gününü beklersen sıkıntı olabilir dedi en geç 38 haftada doğum olması lazım dedi gelişimi 2 hafta önden gidiyo 3200 kilosu suan ve bana devamlı gittiğim doktorum asla böyle birşeyden bahsetmedi böyle bi durum yaşayan var mı acaba ????