Sblatc ben 34 haftalıkken sancım sebebiyle muayene oldum gerçekten acımıyor diye okuduğum başlıklara inanarak çok rahat çıktım çatala fakat hiç açılmam olmadığı için ulaşabilmek için baya zorladı kendimi kastım ve sancım bitene kadar hastanede yattığım süre boyunca 6 defa muayene ettiler acıtmayan da vardı acı değilde rahatsızlık duyduğum da vardı yapan kişiyle ilgili olduğunu düşünüyorum 😔 ve ilk birkaç muayeneden sonra hafif lekelenmem oldu fakat doğumum olmadı ilaçlarla kasılmalarım durduruldu biraz daha kalsın diye çok şükür 🙏🏻
İçini rahat tut Allah’ın izniyle sağlıkla zamanında kolayca gelsin bebeğiniz 🤗 sadece muayenenin doğumu başlattığını düşünmüyorum