Mehtap03 canım ben de aynı durumdayım 39+1 günlüğüm ufacık bir belirti bile Yok. çok merak ediyorum acaba ne zaman gelecek diye ama işte zamanı var herhalde. Çarşamba günü kontrole gidicem inşallah o zamana kadar Doğururum diye ben de Ümit ediyorum ama bakalım artık