DuaElf Sello34 ilk doğumumda kullanmadım sezaryen yerim acıyo diye ama göbeğim kaldı pişman oldum. Şurdan tavsiyeleri okuyayım da bende alayım bu sefer korse 😅
Asyaayaz1 Ben giymeli almıştım çünkü kilo kaybı yaşarkende göbek dışında basenlerim sıkılaştı işe yaradı
Asyaayaz1 Cigdemm15 @Sello34 valla markası yok kızlar normal pazardan almıştım 20 tl ye önemli olan sıkması dar olması bi beden küçük alın hangisinden alırsanız yeterli🌺