tgbsn_00 36 günlük bebeğim var lavanta yağıyla topuklarina masaj çok rahatlatıyor fakat internette hamile ve emziren kadınlar kullanmamalıdır diyor ? Nedenini anlamadım ama masaj yaparken değiyor yani emziren anneler kullanan veya sebebini bilen var mı
Aneebebek ben adaçayı yağı ve acı elma yağıni bebeklerin topuklarina sürmek rahatlatıyor diye biliyorum Lavanta ilk kez sizden duydum
35lavanta Aneebebek Acı elma yapını sakın diyolardı artık ama bir bakın isterseniz 🤔🤔 lavanta yağınıda hem emziriyorum hem hamileyim kızım uyurken yastığının ucuna damlatırım kendi yastığımada zararı olsuğunu ilk defa duydum 🤔🤔
Aneebebek 35lavanta Ben çocuğuma kullanmam acı elma yağıni ama adacayini gaz problemi vs olursa muhakkak kullanırım lavanta yağının zararlı olup olmadığını bilmiyorum sadece bebeklerde kullanımını ilk kez duydum eğer faydasını görürsem bende kullanırım inşallah :))
35lavanta Aneebebek Gaz için en en iyisi 1 su bardağı sıcak suya 1 tatlı kaşığı kimyon koy karıştır bekle 3 4 dakika zaten dibe çöküyor sonra iç hem sana çok iyi gelir hem bebişine doktorun müsade ederse 1 2 çay kaşığıda bebişe verirsin mis gibi. Birde ne yersen ye kimyon at ben normalinde yumrtayı tuzlar karabiberler öyle yerdim bebiş doğunca tuzlayıp kimyonladım 😂😂