Suzan-mustafa55 23haftada bebeğim hep karnımın altında hareket ediyor normalmi böylemi oluyor niye yukarda değil hareķetleri
RedFlower Suzan-mustafa55 evet bende 24 haftalık şimdi. Geçen hafta hep altta hissediyodum. Şu bi kaç gündür üstlerde hareket ediyor
Mucizem_211 Suzan-mustafa55 hareketleri tek değil kendide çok aşağıda anlamadım neden karnım o kadar aşağıda normal diyor doktor ama herkes diyor aşağıda olunca erken doğum oluyormuş bakalım inşallah bir sıkıntı olmadan sağ salim alırız bebeklerimizi kucağımıza 🤗
Durununannesi46 Suzan-mustafa55 23+1 ben de hareketini kasıklarımda hissediyorum ama bu akşam mideme bir şey baskı yapıyor gibi anlayamıyorum tuhaf bir his sanki şiş gibi. Yan yatınca hafifliyor. Acaba bebek yukarı mı çıktı ondan mı böyle? Yaşayan var mı benzeri bir şey?
Edafkrt Benimde aynı 2 gebeligim olmasına rağmen çok az hissediyorum bunu her gebelik aynı da değilmiş ögrenmiş oldum
SerraveAnnesii Haftadayız benimde hep aşağıda doktora sordum normal dedi bir sorun yok dedi kendi nerde durmak istiyorsa dedi 😂 bizimkiler aşağıda rahat sanırım
Suzan-mustafa55 SerraveAnnesii ama sordum doktoruma bebeğin yukarda diyor ama hep altta hareket ediyor
Hayal0102 Normaldir 💐ben de genelde altta hissediyordum o haftalarda. Bebiş büyüdükçe yukarda da hissetmeye başladım
SerraveAnnesii Suzan-mustafa55 Benim ultrasonda da sürekli aşağıda görünüyor bende hep aşağıda hissediyorum 🤭
Gta-35 Suzan-mustafa55 benimde öyle doktor ayaklarının kasiklarimda başının yukarda olduğunu söyledi. Ondan kasıklarda hissettigimiz ayakları böyle durması daha iyi kafası aşağı da olsa baskı yapardı dedi