Kızlar merhaba.Adetim 4 aralığı gösteriyor yani 5 gün var.Geçenki gebeliğimde 5 gün kala kopkoyu bi şekilde normal testlerde öğrenmiştim.Bunda da öyle olmuştur diye bugün yapmak istedim ve yaptım.Ama sonuç negatif.Erken olduğu için negatif cikma ihtimali vardir dimi 🙏🏻