Nilh20 MoM173 daha önce bu gerilik çıkmamış mıydı peki ? Mesela benim ki de bı hafta geride. Ama en başından beri böyle olduğu için sorun değil. Geç döllenme olmuş dedi doktor. Eğer süre artarsa sıkıntı oluyor diye biliyorum
kucukhobby-11 MoM173 son haftalarda yaşanan 2 hafta gerilik normal aradan 2 hafta geçtiğinde bu gerilik 1 aya çıkarsa sorun vardır doktor bunu hemen sorunmuş gibi söylemiş ama