Cemalhazal50
Ben de devlette oldum canım. Önce bi test yapıyorlar bebekle annede kan uyuşmazlığı var mı diye. Yani annenin vücudu bebeğe karşı antikor üretmiş mi ona bakılıyor sonra üretse de üretmese de iğne vuruluyor.iğne ücretsiz. Sadece test sonucu pozitif çıkarsa yani anne ve bebeğin kan grubu birbirinden farklıysa anne vücudu bebeği kabul etmiyorsa kontrol ediliyorsunuz düzenli olarak.